BIOΓPAΦIKO ΣHMEIΩMA

Eπώνυμο: Mπούρα
Όνομα: Bασιλεία
Όνομα πατρός: Iωάννης
Tόπος γεννήσεως: Hράκλειο, Kρήτης
Hμερομηνία γεννήσεως: 27/11/1972
Eθνικότητα: Eλληνική
Oικογενειακή κατάσταση: Έγγαμη, Ένα παιδί
Διεύθυνση: Mαλικούτη 3, Hράκλειο, Kρήτη, 71202
Tηλέφωνο: 2810229828 / 6972423842

EKΠAIΔEYΣH
Διδακτορικό στην Ηλεκτροακουστική Σύνθεση (2006) με θέμα: «Η κλασική προσέγγιση στην κριτική εκτίμηση των δομών της ηλεκτροακουστικής μουσικής» Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Κέρκυρα.
Πτυχίο Mουσικής με Tιμή (1997) (Bachelor of Music/B.Mus. Honours Degree), με εξειδίκευση στην ηλεκτροακουστική σύνθεση) από το Πανεπιστήμιο της Oυαλίας (University of Wales, Bangor).
Ισοτιμία και αντιστοιχία του Bachelor of Music (B.Mus. HonoursDegree) με το Πτυχίο Mουσικολογίας (1998) από το Eθνικό και Kαποδιστριακό Πανεπιστήμιο Aθηνών (Tμήμα Mουσικών Σπουδών).
Πτυχίο Ωδικής (1991), από το Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών.
Πτυχίο Aρμονίας (1993), από το Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών.
Πτυχίο Eνοργανώσεως Πνευστών και Κρουστών Oργάνων (1993), από το Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών.
Πτυχίο Kλασσικού Mαντολίνου (1994), από το Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών.
Πτυχίο Παραδοσιακού Mαντολίνου (1994), από το Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών.
Πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο: «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Management)», διάρκειας 65 ωρών. Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα 2015.
Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Ανάπτυξη Οριζοντίων & Κοινωνικών Δεξιοτήτων με τίτλο: «Εκπαίδευση εκπαιδευτών και ποιότητα στη δια βίου μάθηση», διάρκειας 70 ωρών. ΙΜΕ – ΓΣΕΒΕΕ, Ηράκλειο 2015.
Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Ανάπτυξη Οριζοντίων & Κοινωνικών Δεξιοτήτων με τίτλο: «Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία», διάρκειας 70 ωρών. ΙΜΕ – ΓΣΕΒΕΕ, Ηράκλειο 2015.

ΞENEΣ ΓΛΩΣΣEΣ
1. Aγγλική Aπόφοιτος πανεπιστημίου της Oυαλίας (Mπάνγκορ) στη Mουσική (1994 - 1997). Kάτοχος HIGHER CERTIFICATE IN ENGLISH (THE PALSO EXAMINATIONS, 1988) και FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH (UNIVERSITY OF CAMBRIDGE, 1987).
2. Iταλική Iδιαίτερα μαθήματα στην Eλλάδα και μάθημα (δύο εξαμήνων) πρώτου έτους στο Bangor University, Wales, UΚ.
3. Ισπανική Υπό Εκμάθηση.

ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ
1. 2017-2019 Αποσπασμένη καθηγήτρια στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης, Ηράκλειο, για άσκηση αμιγώς διδακτικού έργου (διδασκαλία Ευρωπαϊκής μουσικής, Οργανογνωσίας, Φωνητικής, Ρυθμολογίας, Ιστορίας της μουσικής και Παραδοσιακής μουσικής).
2. 1998-2017 Καθηγήτρια Μουσικήs στη Μέση Εκπαίδευση (Οργανική θέση στο 8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτηs, Φ.Ε.Κ 164/2-9-1998 ΤΓ).
3. 2009-2013 Καθηγήτρια Μουσικής, Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας. Ηράκλειο, Κρήτης.
4. 2009-2010 Υποδιευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας, Ηράκλειο, Κρήτης.
5. 2007-2010 Οργάνωση και διδασκαλία του Μαθήματος «Αισθητική των Τεχνών» ΤΕΙ Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, Ρέθυμνο.
6. 2006-2008 Οργάνωση και διεύθυνση σύγχρονης χορωδίας και μουσικού συνόλου του ΤΕΙ Κρήτης, με απόφαση του συμβουλίου του ΤΕΙ Κρήτης.
7. 2004-2005 Οργάνωση και διεύθυνση παιδικής χορωδίας ΕΑΡ (Ένωση Ατρόμητου Ρεθυμνιακού) στο Ρέθυμνο, Κρήτης.
8. 2002-2010 Οργάνωση και υπεύθυνη διδασκαλίας του μαθήματος των Σεμιναρίων 6ου και 7ου εξαμήνου, ΤΕΙ Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, Ρέθυμνο.
9. 2000-2010 Οργάνωση και Υπεύθυνη διδασκαλίαs του μαθήματος της Ηλεκτροακουστικήs Σύνθεσηs (Μουσικός Προγραμματισμός και MIDI Δημιουργία Ι & ΙΙ, μετονομάστηκε με την αλλαγή του προγράμματος σπουδών σε Μορφολογία του Ήχου και Ηχητικός Σχεδιασμός Ι&ΙΙ), ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Μουσικήs Τεχνολογίαs και Ακουστικήs, Ρέθυμνο (με απόσπαση από τη Δ/θμια Εκπ/ση).
10. 1995-1999 Ηχητική εγκατάσταση/επίβλεψη και μουσική επιμέλεια ως συνθέτης σε Καφέ-Μπαρ, Ηράκλειο, Κρήτη (ένσημα ΤΕΒΕ 4 χρόνια).
11. 1993-1994 Oλυμπιακό Ωδείο Aθηνών ως καθηγήτρια μουσικής.
12. 20/06 - 30/09/1993 Πανεπιστημιακό Nοσοκομείο (ΠE.ΠA.Γ.N.H) ως ιατρική και βιολογική εργαστηριακή βοηθός πρακτική εξάσκηση για την απόκτηση πτυχίου Βοηθού Μικροβιολόγου).
13. 27/07 - 31/12/1993 Eλληνικός Oργανισμός Tουρισμού (EOT) ως υπάλληλος στο γραφείο πληροφοριών Hρακλείου (Ένσημα ΙΚΑ).
14. 1992-1993 Nομαρχιακή Eπιτροπή Λαΐκής Eπιμόρφωσης (NEΛE) Hρακλείου ως καθηγήτρια μουσικής.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
2008: V. Boura. “Electroacoustic Symposium: humour in electroacoustic compositions”, Journal of New Music Research, vol.37 (3), pp. 247-258.
2007: V. Boura “The Rhetorical Method for the Critical Appraisal of Electroacoustic Structures”, Journal of New Music Research, vol.36 (2), pp. 115-138.
12/4/2007: S Kouzoupis, P Papadakis, V. Boura, I Xezonakis, MKentouri “Preliminary investigation on sound production by two fish species:Sparus Aurata and Dicentrarchus Labrax”. Proceedings of the Institute of Acoustics, vol. 29. Pt.3 2007, pp 225-232. Fourth International Conference on Bioacoustics, Holywell Park, Loughborough University, UK.
11/4/2007: MA Vassiliadis, C Theochari, P Georgiakakis, V. Boura, I Athanasaki, S Kouzoupis “Emotion transfer through transmission of vocal messages in mice”. Proceedings of the Institute of Acoustics, vol. 29. Pt.3 2007, pp 163-170. Fourth International Conference on Bioacoustics, Holywell Park, Loughborough University, UK.
18/9/2006: Μ.Α. Βασιλειάδη, Α. Θεοχάρη, Π. Γεωργιακάκης, Β. Μπούρα, Ε. Αθανασάκη, Σ. Κουζούπης. «Μεταφορά συναισθήματος μέσω εκπομπής ηχητικών μηνυμάτων». Πρακτικά συνεδρίου «Ακουστική 2006», ΕΛ.ΙΝ.Α. (Ελληνικό Ινστιτούτο Ακουστικής), Ηράκλειο, σελ. 483-490.
18/9/2006: Σ. Κουζούπης, Π. Παπαδάκης, Α. ΚαρούσουΑ., Β. Μπούρα, Ι. Ξεζωνάκης, P. Divanach, M. Κεντούρη «Η παραγωγή ήχων από δύο εκτρφόμενα είδη ψαριών (Sparus Aurata and Dicentrarchus Labrax). Πρακτικά συνεδρίου «Ακουστική 2006», ΕΛ.ΙΝ.Α. (Ελληνικό Ινστιτούτο Ακουστικής), Ηράκλειο, σελ. 409-416.
10/2/2001: Β. Μπούρα, «Πως και γιατί μπορεί να γίνει η ηλεκτροακουστική μουσική δημοφιλής (να κατανοηθεί και να γίνει αποδεκτή αισθητικά ως μουσικό είδος) σε ευρύτερο κοινό». Πρακτικά 1ου Συμποσίου Σύγχρονης Μουσικής, σελ. 131-136, Κέντρο Σύγχρονης Μεσογειακής Μουσικής, Λαμία.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ( σύντομη περιγραφή )
1. Ερευνητικός συνεργάτης στο πρόγραμμα: “Novel and stand-alone integrated pest management tool for remote count and bioacoustic identification of the Olive Fly (Bactrocera Oleae) in the field”, 7th FRAMEWORK PROGRAMME ON RESEARCH (FP7), ENTOMATIC no. 605073» (2016) στο οποίο συμμετέχει το ΤΕΙ Κρήτης. Το πρόγραμμα Entomatic είναι Ευρωπαϊκό και αφορά ένα ολοκληρωμένο σύστημα αναγνώρισης και καταμέτρησης με ακουστικές μεθόδους των δάκων που προσβάλουν την ελιά.
Στα πλαίσια του προγράμματος η παραπάνω εκπαιδευτικός ασχολούμαι με την ανάλυση και την
αξιολόγηση των ηχητικών υπογραφών όπως προκύπτουν από την κίνηση των φτερών των εντόμων μέσω ενός οπτικοακουστικού συστήματος ανίχνευσης κίνησης. Επίσης θα αξιολογήσω σειρά από αισθητήρες laser, infrared και οπτικούς κυματοδηγούς ως προς το ηχητικό τους αποτέλεσμα συγκρινόμενα με μικρόφωνο ακρίβειας και θα προτείνω τον οπτικοαουστικό αισθητήρα με το βέλτιστο αποτέλεσμα. Αυτό θα επιτρέψει να επιλέξουμε τον κατάλληλο συνδυασμό παθητικών ηλεκτρονικών στοιχείων που υλοποιούν αυτούς τους αισθητήρες και με κριτήριο το μουσικό αυτί.

2. Μέλος της ομάδας των εξωτερικών συνεργατών του Προγράμματος ΑΡΧΙΜΙΔΗΣ ΙΙΙ – ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΑ Τ.Ε.Ι. (ΕΕΟΤ) (2012-2015), Φορέας Υλοποίησης: ΤΕΙ Κρήτης, Τίτλος Έρευνας: «Μηχανισμοί παραγωγής ήχου από τρία είδη ψαριών (τσιπούρα, λαβράκι και zebrafish) και χαρακτηριστικά της σκέδασης του ήχου από αυτά». Η πρόταση έχει ως στόχο τη συνέχιση προηγούμενης έρευνας σχετικά με την παραγωγή ήχων από τα είδη θαλασσινών ψαριών Τσιπούρα (Sparusaurata) και Λαβράκι (DicentrarchusLabrax) και την επέκτασή της στο είδος του γλυκού νερού Zebrafish (Daniorerio). Θα γίνουν ηχογραφήσεις από τα παραπάνω είδη σε ειδικά ενυδρεία κάτω από κατάλληλες συνθήκες ηχοαπομόνωσης, θερμοκρασίας και φωτισμού. Ανάλογα με τις χαρακτηριστικές ηχητικές υπογραφές που θα προκύψουν για κάθε είδος τη μορφολογία και τη φυσιολογία τους (κυρίως την μορφή της νηκτικής κύστης και της περί αυτήν περιοχής), θα δοκιμαστούν διάφορα φυσικά μοντέλα περιγραφής του μηχανισμού παραγωγής ήχου από τα ψάρια αυτά. Παράλληλα θα διερευνηθεί, με τη χρήση επιλεγμένων ήχων, η δυνατότητα εκπαίδευσης των ψαριών σε συνθήκες εκτροφής στον εντοπισμό του χρόνου και του χώρου χορήγησης της τροφής. Τέλος, θα πραγματοποιηθούν πειράματα ηχοβόλισης υπό διαφορετικές γωνίες, με υψηλές συχνότητες (τουλάχιστον 500 kHz), σε αντικείμενα στόχους που προσομοιάζουν τα ψάρια αλλά και σε μεμονωμένα ψάρια προκειμένου να προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά του ανακλώμενου ήχου, να γίνει επαλήθευση του φυσικού μοντέλου και προσδιορισμός (αναγνώριση) του καθενός από τα μελετώμενα είδη ψαριών με βάση τις ηχητικές υπογραφές του ανακλώμενου ήχου. Η σπουδαιότητα των μελετών αυτών είναι εμφανής διότι συμβάλλουν στην παραγωγή νέας γνώσης και έχουν πρακτικές εφαρμογές. Έτσι, πέραν της επαλήθευσης της παραγωγής ήχων από τα είδη αυτά ψαριών (γεγονός άγνωστο μέχρι σήμερα) και της μοντελοποίησης της πηγής, με τη εκπομπή παρόμοιων ήχων μπορεί να επιτευχθεί η εκπαίδευση στη προσαγωγή για τη λήψη τροφής των ψαριών όταν αυτά θα βρίσκονται σε ελεγχόμενο πεδίο, γεγονός το οποίο παρουσιάζει μεγάλο πρακτικό ενδιαφέρον δεδομένου ότι, περιορίζοντας τις απώλειες τροφής, μειώνει το κόστος εκτροφής και αυξάνει την προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης, εφαρμογές θα προκύψουν και από τα πειράματα ηχητικής σκέδασης από μεμονωμένα άτομα ή και ομάδες που αφορούν περισσότερο τον καθορισμό του είδους αλλά και τον προσδιορισμό του πλήθους των ατόμων στην ομάδα.

3. Ερευνητικός συνεργάτης στο πρόγραμμα «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΑ Τ.Ε.Ι. (ΕΕΟΤ)» (30/7/2004-30/6/2007). Θέμα της έρευνας: Η επίδραση του ήχου (της έντασης και της φύσης του) στη συμπεριφορά και στο ρυθμό ανάπτυξης σε δύο εκτρεφόμενα είδη ψαριών (Sparus aurata, Dicentrarchus labrax). Για δύο είδη ψαριών (Sparus aurata, Dicentrarchus labrax) πραγματοποιούνται, υπό συνθήκες εκτροφής, κατάλληλα πειράματα ώστε να διαπιστωθούν οι ακουστικές τους δυνατότητες και οι θετικές ή αρνητικές επιδράσεις του
ήχου στην ομαλή συμβίωση και ανάπτυξη τους. Εξετάζεται αρχικά η ενδεχόμενη ικανότητα τους στη παραγωγή ήχων. Ακολούθως εξετάζεται η ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται ήχους, και σε ποιο βαθμό είναι εφικτό αυτό σε σχέση με την ένταση και τη φύση των ήχων (θορύβων), που αναπόφευκτα αναπτύσσονται στις δεξαμενές εκτροφής και ανάπτυξης τους. Τέλος διερευνούνται οι θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις από την επίδραση, χρονικά εκτεταμένων ήχων στη καταπόνηση και στο ρυθμό ανάπτυξης τους. Η δική μου συμβολή στην έρευνα αφορά τη σύνθεση και επεξεργασία όλων των ήχων (απλών, σύνθετων, μουσικών, από ψάρια) που ηχοβολούνται στα ψάρια ή ηχογραφούνται από αυτά. Αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν όπως φαίνεται παραπάνω στις Δημοσιεύσεις.

ΛΙΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΝΘΕΣΕΩΝ
42 έργα computer music για ηλεκτρονικό υπολογιστή (1995-2002).
3 έργα acousmatic music για ηλεκτρονικό υπολογιστή και πιάνο (1997-1999).
1 έργο acousmatic music για ηλεκτρονικό υπολογιστή και κλαρινέτο (1999).
2 έργα για κλασική ορχήστρα και πιάνο (1993-1994).
1 έργο αναγεννησιακής μουσικής, για κουαρτέτο εγχόρδων και δύο σοπράνο, πάνω σε μελοποίηση του «Ψαλμού της Αγάπης» του Αποστόλου Παύλου.
1 όπερα Αρχαίας Ελληνικής μουσικής σε στίχους Ομήρου Οδύσσειας (1998).
3 σονάτες για πιάνο (1987-1990).
2 έργα (a capella) για φωνή (1992).
1 έργο για βιολί και μαντολίνο (1991).
22 ενορχηστρώσεις για συμφωνική ορχήστρα “κλασικών” έργων (Beethoven, Gerswin, Holst, Stravinsky, Wagner, Hindemith, Weber, Debussy) (1990-1994).
267 συνθέσεις και ενορχηστρώσεις για μπάντες και σύγχρονα μουσικά σχήματα διαφόρων ειδών σύγχρονης μουσικής (1988-2002).

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Όλο αργεί η γιορτή». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Πολύζου, ερμηνεία: Κώστας Αντύπας. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα Ανώνυμη», Culture
Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Κρυμμένα φεγγάρια». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Πολύζου, ερμηνεία: Ελένη Δεΐση. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα Ανώνυμη», Culture Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Μια ευχή για σένα». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Καρίμπα, ερμηνεία: Στέλλα Μακρή. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα Ανώνυμη», Culture Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Ξανά στην άγονη γραμμή». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Πολύζου, ερμηνεία: Μανώλης Χατζημανώλης. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα
Ανώνυμη», Culture Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Να μπορούσες να διαβάσεις». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Πολύζου, ερμηνεία: Ελένη Δεΐση. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα Ανώνυμη», Culture Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.
1/6/2009: Β. Μπούρα, «Πέφτουν ψιχάλες δυνατές». Σύνθεση μουσικής (έντεχνο ροκ) σε στίχους Νίκου Πολύζου, ερμηνεία: Ελένη Δεΐση. Συμμετοχή σε CD με τίτλο «Νύχτα Ανώνυμη», Culture Music Records, Μεσογείων 54, Αθήνα.

ΒΡΑΒΕΙΑ
8/8/2010: 2ο Βραβείο Σύνθεσης, σε συμμετοχή τραγουδιού με τίλτο «Τζεμιλέ», Πανελλήνιοι Μουσικοί Αγώνες, Λευκίμμη, Κέρκυρα.

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ
27-30/9/2018: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής Μουσικής στα πλαίσια του 5ου Συνεδρίου Ακουστικής Οικολογίας στην Καλαμάτα, με σύνθεση “Εις Άδου Κάθοδος”.
28-30/6/2014: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής Μουσικής στα πλαίσια του 3ου Συνεδρίου Ακουστικής Οικολογίας στην Αθήνα, με σύνθεση “DFSintonation”.
28/10/2005: Συμμετοχή σε συναυλία, στα πλαίσια του συνεδρίου με τίτλο «Ημέρες Ηλεκτροακουστικής Μουσικής 2005» που οργάνωσε ο ΕΣΣΗΜ (Ελληνικός Σύνδεσμος Συνθετών
Ηλεκτροακουστικής Μουσικής), με σύνθεση «Ψαλμός Ν. 1»
26/10/2002: Συμμετοχή σε τριήμερο ηλεκτροακουστικών συναυλιών με σύνθεση “Ημιτελής Μελωδία”, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικολογίας, Κέρκυρα (http://www.essim.gr/documents/meres2002.pdf).
30/9/2002: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής Μουσικής στα πλαίσια του 1ου Συνεδρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Ακουστικής (ΕΛ.ΙΝ.Α.) στην Πάτρα, με σύνθεση “RhetoricCue”.
9/12/2000: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής μουσικής με σύνθεση “Choros Ichthyon”, Πρακτικά Δεύτερου Συμπόσιου Μουσικής Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Κέρκυρα. (http://www.ionio.gr/~andreas/symp2000/prosklis.html).
13/7/1999: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής μουσικής με σύνθεση “DdFfSs”, University of York, England.
22/5/1999: Concert of Women Electroacoustic Composers. Συμμετοχή με σύνθεση “Abyss”, Devon, Dallas, US.
13/3/1999: Συμμετοχή σε συναυλία Ηλεκτροακουστικής μουσικής, στα πλαίσια συνεδρίου, με σύνθεση “Choros Ichthyon”, in Electric Spring 99, 2nd Sonic Arts Network Conference, Huddersfield, England.

ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
8/9/2016: Συμμετοχή σε Επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα: “Το Σχέδιο Μαθήματος κατά τη διδακτική διαδικασία και πράξη της Μουσικής”. Σχολικός Σύμβουλος Μουσικής. Περιφεριακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης.
7/11/2016: Συμμετοχή σε Επιμορφωτική-Διασχολική Ημερίδα με θέμα: “Νέο Σχολείο, εξορθολογισμός διδακτέας ύλης για το σχολικό έτος 2016-2017”. Σχολικός Σύμβουλος Μουσικής.
Περιφεριακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης.
23-27/6/2014: Συμμετοχή σε συνέδριο UnderwaterAcoustics 2014, Ρόδος.
12/3/1999: V Boura, “The use and popularity of electroacoustic music in the media”. Paper in Electric Spring 99, 2nd Sonic Arts Network Conference, Huddersfield, England.
1-7/7/1997: 3rd International Conference on Underwater Acoustics, Heraklion, Crete.
26-27/11/1997: Παγκρήτιο Σεμινάριο Μουσικοκινητικής Αγωγής κατά το σύστημα Orff. Οργάνωση
Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Ηρακλείου.
30/11-5/12/1990: Σεμινάριο Θεατρικής Παιδείας. Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης.

ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
2012-2013: Υπεύθυνη Υλοποίησης Προγράμματος Πολιτιστικών Θεμάτων με τίτλο: «Σύγχρονη Μουσική Εκμάθηση και Δημιουργία», Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων, Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας και Β’θμιαςΕκπ/σης Κρήτης, Ν. Ηρακλείου.
2012-2013: Υπεύθυνη για την Μουσική Επένδυση του Προγράμματος “Το Υγρό Χρυσάφι”. Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας. Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης, Εγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων). Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.
2013-2015: Υπεύθυνη Μουσικής Επένδυσης και Μουσικής Σύνθεσης εκ μέρους της Ελλάδας σε Πρόγραμμα Commenius. Medieval era evolve today. Multilateral Project. (Συνεργασία σχολείων από Ρουμανία, Πολωνία, Ελλάδα, Λιθουανία και Τουρκία).
2013-2016: Υπεύθυνη Υλοποίησης Προγράμματος “Αναγνωρίζω τον εαυτό μου και επικοινωνώ με τους συμμαθητές μου. Εκφράζομαι μέσα από τη μουσική.” Βιωματικές Δράσεις στα
πλαίσια της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής για την Α’ Γυμνασίου. Νέο Σχολείο-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών.
2014-2015: Υπεύθυνη Υλοποίησης Προγράμματος “Μουσική και Χοροί από όλον τον Κόσμο”. Βιωματικές Δράσεις στα πλαίσια του “Πολιτισμού και Τέχνες” για την Β’ Γυμνασίου. Νέο Σχολείο-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών.
2015-2016: Υπεύθυνη Υλοποίησης Προγράμματος “Ακουσματική Μουσική: Μουσική Δημιουργία με χρήση ήχων από το περιβάλλον”. Βιωματικές Δράσεις στα πλαίσια του “Πολιτισμού και
Τέχνες” για την Γ’ Γυμνασίου. Νέο Σχολείο-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών.

ΚΡΙΤΗΣ
2015: Κριτής Εργασιών που υποβλήθηκαν για συμμετοχή στο Πανελλήνιο Συνέδριο με τίτλο: “Νέος Παιδαγωγός”. Υπουργείο Παιδείας (αρ. Εγκ. 73234/Γ2/12-05-2014). Αθήνα 2015 (Ίδρυμα
Ευγενίδου).
7/6/2012: Διοργανώτρια και Μέλος τριμελούς Κριτικής επιτροπής στον 1ο Μουσικό Διαγωνισμό Σύνθεσης/Remix,Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας, Ηράκλειο, Κρήτη.
2009 - σήμερα: Reviewer (Κριτής) στο επιστημονικό μουσικό περιοδικό Journal of New Music Research. Κρίση άρθρου με τίτλο: «Models of Constructed Sound: Towards Compositionally
Motivated Sound Synthesis».
9-10/4/2006: Μέλος τριμελούς Κριτικής επιτροπής στους Περιφερειακούς Μαθητικούς Καλλιτεχνικούς Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού, κατηγορίας “Ευρωπαική Μουσική” (τομέα Δυτικής
μουσικής σύνολα και φωνή και Έντεχνο Ελληνικό τραγούδι). Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων&Καλλιτεχνικών Αγώνων Δ.Ε.Ν. Ηρακλείου.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΡΙΑ
Νοε-Δεκ 2004: Επιμορφώτρια στα Π.Ε.Κ. Ηρακλείου στην Α’ Φάση Εισαγωγικής Επιμόρφωσης. Μάθημα: Μουσική Τεχνολογία, Φυσική Μουσικών Οργάνων. ΥΠΕΠΘ (αρ. Αποφ.
Δ3/25931/12-5-05). Χανιά

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
8/2/2012: Αξιολόγηση Διδακτικού και εξωδιδακτικού έργου στο μάθημα της Μουσικής ως μέρος του συνόλου των μαθημάτων που αξιολόγησαν Αξιολογητές από την Ευρωπαική Επιτροπή
αξιολόγησης Ευρωπαικών Σχολείων. Audit Report - School of European Education, Heraklion (Type II) - Secondary cycle years 1 to 5. Troika - Group II: European Baccalaureate.
28/6/2007: Εισήγηση Επιτροπής Αξιολόγησης ΤΕΙ Κρήτης. Αναφορά σε Διδακτικό και Εξωδιδακτικό έργο.

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
17/12/2009 - 31/8/2010: Υποδιευθύντρια Τομέα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σχολείο Ευρωπαικής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης. (Πράξη ΑΠΥΣΔΕ 41/16-12-2009).

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
13/7/2010: Μέλος επιτροπής με Πρόεδρο τον Περιφερειακό Δ/ντη Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Κρήτης για επιλογή κι αξιολόγηση εκπαιδευτικών των Αγγλόφωνων Τμημάτων, και των θέσεων του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού για τη διδασκαλία ξένης ή μητρικής γλώσσας, εκτός της ελληνικής, για το Σχολείο Ευρωπαικής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης. Υ.Α. 82335/Ζ2/22-8-05 (ΦΕΚ 1173/24-8-2005)

AΛΛA ΠPOΣONTA/ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Aπό το 1989 ασχολούμαι με την κλασική και μοντέρνα σύνθεση (μουσική - στίχοι). Mεταξύ 1990 - 1996 παρακολούθησα μαθήματα μονωδίας κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Aπό το 1993 και μετά ασχολούμαι με τη μουσική τεχνολογία και ηλεκτροακουστική σύνθεση, οργανώνοντας ηχογραφήσεις και ενορχηστρώσεις μουσικών έργων, παρουσιάσειs ηλεκτροακουστικών έργων σε ανοιχτούs (ή μη) χώρουs συναυλιών, συμμετοχέs σε συνέδρια και συναυλίες ηλεκτροακουστικήs μουσικήs στο εξωτερικό (Βρετανία και Αμερική), όπωs και στην Ελλάδα.
Από το 1997 ασχολούμαι με τη χρήση και χρησιμότητα τηs ηλεκτροακουστικήs μουσικήs στα μέσα μαζικήs ενημέρωσηs και στον κινηματογράφο (χρήση νέων πηγών ήχου, π.χ. από το υδρόβιο περιβάλλον, ήχους εντόμων και τρωκτικών κτλ., για τη δημιουργία μουσικών φορμών που χρησιμοποιούνται στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, ή την προσομοίωση μουσικών οργάνων, cost and time effectiveness, audiences feedback) ωs παράλληλη έρευνα τηs διδακτορικήs μου διατριβήs. Εξειδίκευση σε PC based systems και Macintosh based systems (software και hardware) μουσικήs παραγωγήs, επεξεργασίας ήχου και ηλεκτροακουστικήs σύνθεσηs.
Ασχολούμαι ερευνητικά με θέματα που αφορούν: 1) το χιούμορ στην ηλεκτροακουστική μουσική, 2) το ρυθμό στην ηλεκτροακουστική μουσική, 3) τη δομή στην ηλεκτροακουστική μουσική (ρητορική), 4) ζητήματα διαμόρφωσης Αισθητική της ηλεκτροακουστική μουσικής, 5) σύγχρονες μεθόδους αναβίωσης Αρχαίας Ελληνικής μουσικής με ηλεκτροακουστική ενορχήστρωση, και 6) την επίδραση του ήχου και το emotional response των ζώντων οργανισμών (άνθρωπο, ποντίκια, ψάρια και έντομα).
Είμαι μέλος του ΕΣΣΗΜ (Eλληνικός Σύνδεσμος Συνθετών Hλεκτροακουστικής Mουσικής) από το 2002.
Τέλος, ασχολούμαι με τη μελέτη φιλοσοφικών κειμένων όπως και της ιστορίας της φιλοσοφίας. Παρακολούθηση μαθήματος δύο εξαμήνων με τίτλο “φιλοσοφικά ιδεώδη και διαμόρφωση
αισθητικής” κατά τη διάρκεια του πτυχίου μου B.Mus. (Bachelor of Music). Παρακολούθηση διαλέξεων και συνεδρίων φιλοσοφικού περιεχομένου σε Ελλάδα και εξωτερικό με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Ρητορική και Ποιητική του Αριστοτέλη και τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζονται αυτές και λειτουργούν σε σύγχρονες μουσικές δομές.

Δείτε το αναλυτικό βιογραφικό σε μορφή pdf.